طنز؛ جعل آدم در فوتبال!
طنز؛ جعل آدم در فوتبال!
 
 
 
آنهایی که سربازی رفته‌اند خوب می‌دانند که در ارتش و سپاه همه چیز ثبت می‌شود. حتی گاهی مکالمات تلفنی بین ارتشی‌ها و یا سپاهی‌ها در فرمی به نام گفت‌وگوی تلفنی ثبت می‌شود. در نظام همه چیز ثبت و مشخص است.
 
 
 
ایسنا: آنهایی که سربازی رفته‌اند خوب می‌دانند که در ارتش و سپاه همه چیز ثبت می‌شود. حتی گاهی مکالمات تلفنی بین ارتشی‌ها و یا سپاهی‌ها در فرمی به نام گفت‌وگوی تلفنی ثبت می‌شود. در نظام همه چیز ثبت و مشخص است. اگر یک نظامی بخواهد ده دقیقه از پادگان بیرون برود باید برگه مرخصی پر کند. این طوری نیست که هر کس هر وقت دلش بخواهد برود و هر وقت دلش خواست بیاید. نظم و دیسیپلین نظامی مانع هر گونه سوءاستفاده می‌شود و امکان تقلب کردن را تقریبا به صفر می‌رساند.

حالا اگر کسی بخواهد در فضای شفاف و پرنظم نظام تقلب کند باید بداند که فقط با جعل مدرک کارش راه نمی‌افتد. یعنی شما به صرف داشتن کارت پایان خدمت جعلی در امان نیستید بلکه علاوه بر کارت جعلی باید یک‌سری آدم با شما هماهنگ باشند. این‌طوری است که مثلا فلان بازیکن فوتبال بدون این که سربازی برود در تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کند و حالش را می‌برد. این دوستان که حالا دست‌شان رو شده است فقط کارت پایان خدمت را نخریده‌اند بلکه یک‌سری آدم را هم خریداری کرده‌اند. دقیقا مثل گذرنامه جعلی. شما اگر با کوله‌کش و بارکش و بلدمرزی هماهنگ نباشی گذرنامه جعلی به هیچ دردت نمی‌خورد. یعنی وقتی مدرک شما جعلی است باید یک نفر هم با شما هماهنگ باشد که وقتی از جایی مدرک شما استعلام شد مدرک‌تان را تایید کند. یعنی سند جعلی اگر پشتوانه مردمی نداشته باشد به درد نمی‌خورد. حالا حکایت کارت‌های پایان خدمت بازیکنان فوتبال است. من اگر جای مسوولین بودم زیاد پیگیر این قضیه نمی‌شدم چون هر چه بیشتر پی قضیه را بگیرند چیزهای بیشتری لو می‌رود که ممکن است باعث وهن فوتبال بشود. کارت جعلی پایان خدمت که کار یک دقیقه است، برخی دوستان آدم جعل می‌کنند در فوتبال.

باقی بقای‌تان! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : amir